Wij van Engraved hopen dat jij onze producten in goede orde ontvangt. Mocht je toch problemen ondervinden dan horen we dat graag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen van je per email op info@engraved.nl of telefonisch op 0523 – 745 580.
Bij producten met gebreken zullen wij in overleg zorgdragen voor vervanging van het gebrekkige product en nemen wij het gebrekkige product kosteloos retour.
Bij retournering van ongebruikte producten die niet vanwege fouten, gebreken of beschadigingen worden geretourneerd, draagt de klant zorg voor de retourzending, de kosten daarvan en het schadevrije transport tot aan de ontvangst bij Engraved BV. Het is logisch dat je het pakket hebt uitgepakt, maar als je niet tevreden bent mogen we wel van je vragen zorgvuldig met het te retourneren product om te gaan. Mocht het product tijdens het uit- of weer inpakken beschadigd zijn dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Door de aard van onze producten zullen gebruikssporen in het algemeen ook reden zijn om het aankoopbedrag niet -of niet geheel- te vergoeden.
Retourneren is niet mogelijk voor uitvaartkisten, uitvaartmanden en wades. Dit vanuit het hygiënische oogpunt.
Retourneren is ook niet mogelijk voor producten die volgens jouw specificaties zijn gemaakt (maatwerk/ personaliseren).
Terugbetaling
Na de retourontvangst van het product zal je binnen 14 dagen de terugbetaling ontvangen via het door jou gebruikte betaalmiddel bij aanschaf.
Meer informatie?
Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via info@engraved.nl of telefonisch via 0523 – 745 580.